Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Komunikat

Data publikacji 25.10.2016

lid_akcjaPolicjanci Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Pile, na telefoniczne zgłoszenie, dokonują kontroli stanu technicznego autobusu oraz badają stan trzeźwości jego kierowcy. W tym zakresie kładziemy szczególny nacisk na kontrolę pojazdów dowożących dzieci i uczniów do przedszkoli i szkól. 

Zgłoszenie należy wykonać z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem u Dyżurnego Komendy Powiatowej Policji w Pile lub w sekretariacie Wydziału Ruchu Drogowego dzwoniąc  pod numerem 997 lub 67 353 11 50. Termin ten pozwala racjonalnie zaplanować kontrolę.

Kontrole autobusów prowadzane są w miejscu wskazanym przez wnioskującego.

Organizator powinien przeznaczyć na kontrolę autokaru około jednej godziny przed planowaną godziną odjazdu. Przeprowadza się również kontrolę z pasażerami, lecz wówczas należy pamiętać, że w przypadku ujawnienia złego stanu technicznego autobusu i zatrzymania dowodu rejestracyjnego, dalsza jazda przeważnie jest niemożliwa, co nie nastraja pozytywnie już siedzących na swoich miejscach i czekających na wyjazd pasażerów. 
 
lid_akcja
Powrót na górę strony